Σε επαφές με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων βρίσκονται οι ΠΑΕ της Superleague, με στόχο την κεντρική διαχείριση των εισιτηρίων, ώστε να μη διατίθενται πλέον από τα γκισέ των ομάδων.
Νέος τρόπος διάθεσης των εισιτηρίων για τα παιχνίδια του ελληνικού πρωταθλήματος φαίνεται να "ψήνεται" στη Superleague. Έχοντας ως στόχο να εκλείψουν ή να περιοριστούν στο ελάχιστο τα γκισέ στα γήπεδα, οι ΠΑΕ βρίσκονται σε επαφές με μεγάλες εταιρείες που διαθέτουν δεκάδες καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και μία από αυτές θα αναλάβει, εκτός απροόπτου, τη διάθεση των εισιτηρίων και των 16 ομάδων, σύμφωνα με την εφημερίδα "Live Sport".
Όπως σημειώνεται, αν για παράδειγμα κλείσει η συμφωνία με τον Γερμανό ή την Cosmote, τότε ο φίλαθλος της ΑΕΚ που ζει στην Πάτρα ή στη Θήβα, θα μπορεί να αγοράσει έγκαιρα το εισιτήριό του χωρίς να τρέχει την τελευταία στιγμή για να το πάρει από το ΟΑΚΑ (υπάρχει βέβαια κι ο ηλεκτρονικός τρόπος αγοράς εισιτηρίου). Αυτό δε, θα συμβαίνει και στα ντέρμπι κι έτσι θα αποφεύγονται οι μεγάλες ουρές έξω από τα εκδοτήρια των ομάδων.
Πέρα όμως από τη διευκόλυνση των φιλάθλων, η Λίγκα στοχεύει με αυτόν τον τρόπο και στην εξασφάλιση επιπλέον εσόδων. Αυτό γιατί τα εισιτήρια θα έχουν "καπέλο" 1 ευρώ (ή 50 λεπτά), οπότε εκείνα που κοστίζουν 15 ευρώ, από τα καταστήματα θα διατίθενται στα 16 ευρώ κι από αυτό το έξτρα ποσό, το 50% θα καταλήγει στη διοργανώτρια αρχή. Αυτό σημαίνει πως αν την επόμενη σεζόν διατεθούν περί το 1 εκατ. εισιτήρια, η Superleague θα βάλει στα ταμεία της 500.000 ευρώ που θα μπορούσαν να δαπανηθούν για τη βελτίωση των αγωνιστικών χώρων των γηπέδων ή για να καλυφθούν τα έξοδα στα πρωταθλήματα Νέων.
Όπως σημειώνεται, αν για παράδειγμα κλείσει η συμφωνία με τον Γερμανό ή την Cosmote, τότε ο φίλαθλος της ΑΕΚ που ζει στην Πάτρα ή στη Θήβα, θα μπορεί να αγοράσει έγκαιρα το εισιτήριό του χωρίς να τρέχει την τελευταία στιγμή για να το πάρει από το ΟΑΚΑ (υπάρχει βέβαια κι ο ηλεκτρονικός τρόπος αγοράς εισιτηρίου). Αυτό δε, θα συμβαίνει και στα ντέρμπι κι έτσι θα αποφεύγονται οι μεγάλες ουρές έξω από τα εκδοτήρια των ομάδων.
Πέρα όμως από τη διευκόλυνση των φιλάθλων, η Λίγκα στοχεύει με αυτόν τον τρόπο και στην εξασφάλιση επιπλέον εσόδων. Αυτό γιατί τα εισιτήρια θα έχουν "καπέλο" 1 ευρώ (ή 50 λεπτά), οπότε εκείνα που κοστίζουν 15 ευρώ, από τα καταστήματα θα διατίθενται στα 16 ευρώ κι από αυτό το έξτρα ποσό, το 50% θα καταλήγει στη διοργανώτρια αρχή. Αυτό σημαίνει πως αν την επόμενη σεζόν διατεθούν περί το 1 εκατ. εισιτήρια, η Superleague θα βάλει στα ταμεία της 500.000 ευρώ που θα μπορούσαν να δαπανηθούν για τη βελτίωση των αγωνιστικών χώρων των γηπέδων ή για να καλυφθούν τα έξοδα στα πρωταθλήματα Νέων.