Η ψυχολογία λέει ότι υπάρχουν δύο είδη επικοινωνίας: η λεκτική επικοινωνία και η εξω-λεκτική. Η πρώτη στηρίζεται στο πώς εκφραζόμαστε με λέξεις απέναντι στον συνομιλητή μας, ενώ η δεύτερη στα σημάδια που δίνουμε με τις εκφράσεις ή τους ήχους μας. Ένα μεσίτης, εφόσον η δουλειά του και η αποτελεσματικότητα της στηρίζονται στην επαφή με τον κόσμο, οφείλει να χειρίζεται άρτια όλο το εύρος της επικοινωνίας.  
Πώς όμως μπορεί ένας μεσίτης να βελτιστοποιήσει τις επικοινωνιακές του δεξιότητες; Φροντίζοντας τα κανάλια επικοινωνίας του πρώτα από όλα. Ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να κάνει ένας μεσίτης για αυτά:

1. Δείχνουμε ενσυναίσθηση και ενδιαφέρον για τον πελάτη
Ο καθένας μας έχει τη δική του ιστορία, και πυρήνας αυτής είναι συνήθως ένα σπίτι. Ένα υποψήφιο σπίτι ή γραφείο είναι οι άνθρωποί του, κι εσείς πριν συνδέσετε κάποιο ακίνητο με έναν πελάτη οφείλετε να μάθετε περισσότερα για τον άνθρωπο. Γνωρίζοντας τον πελάτη σας καλύτερα, μαθαίνετε και τις ανάγκες του καλύτερα. Αν βλέπετε την αγοραπωλησία ενός ακινήτου απλά σαν μια διεκπεραιωτική διαδικασία, μάλλον έχετε ήδη ενδείξεις για το ότι δεν κάνετε τη δουλειά σας αρκετά καλά. Ο πελάτης, όταν βλέπει ότι ο επαγγελματίας τον οποίο εμπιστεύεται δείχνει ενδιαφέρον για την ανθρώπινη πλευρά της συνδιαλλαγής τους, τότε μπορεί όχι μόνο να ανοιχτεί περισσότερο και να ανακαλύψετε μια ανάγκη που δεν είχατε φανταστεί, αλλά και να σας συστήσει σε νέους υποψήφιους πελάτες.

2. Σεβόμαστε το πρόγραμμά του
Η καθημερινότητά σας ώρες ώρες σας φαίνεται φρενήρης. Όμως για εσάς αυτό είναι το επάγγελμά σας. Οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζεστε και είναι πελάτες σας δεν είναι μεσίτες, και μπορεί να έχουν μια καθημερινότητα πολύ διαφορετική από τη δική σας. Συνεπώς πρώτα οφείλετε να μάθετε το πρόγραμμά τους και να σέβεστε τις ώρες που γνωρίζετε ότι είναι οι μόνες που μπορούν να πάρουν μία «ανάσα». Σε περίπτωση που οι ίδιοι δεν φαίνονται ιδιαίτερα συνεργάσιμοι, μπορείτε να τους υπενθυμίσετε τον ρόλο σας και να οριοθετήσετε εσείς τον χρόνο που μπορούν να σας απασχολούν.

3. Επιλέγουμε ένα μεσιτικό CRΜ
Φυσικά, η δουλειά σας έχει τόσα μικρά σκέλη που δεν μπορείτε μέσα στην ίδια μέρα να τα καλύψετε όλα. Γι’ αυτό και υπάρχει πρόγραμμα για μεσιτικά γραφεία, που στην ουσία είναι ένα απαραίτητο εργαλείο, αφού ρυθμίζει τις επαφές και την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Μέσω αυτού, έχετε άμεση πρόσβαση στο αρχείο με τους πελάτες σας, αλλά μπορείτε να κάνετε κάποιες αναγκαίες διαδικασίες όσον αφορά την ανάρτηση ενός ακινήτου πιο αυτοματοποιημένα. Με αυτόν τρόπο αποφεύγονται τα όποια κενά στην επικοινωνία σας και παραμένετε συνεπείς στις υποχρεώσεις σας.
Ένας καλός μεσίτης λοιπόν επιδιώκει την άρτια επικοινωνία με τους πελάτες του. Αυτή μπορεί να επιτευχθεί μέσω κάποιων εργαλείων, που εν τέλει είναι αναγκαίο να αξιοποιηθούν.
 
ΑΕΛ © 2020. All Rights Reserved. Powered by aelole.gr
Top