Κάθε χρήστης του
online casino υπολογίζει ότι θα μπορεί να λαμβάνει έγκαιρα τις πληρωμές από τις
επιτυχημένες στοιχηματικές του κινήσεις. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις όπου η
αίτηση για ανάληψη χρημάτων απορρίπτεται, κάτι που είναι δυσάρεστο για τον
παίκτη. Σε αυτό το άρθρο θα σας εξηγήσουμε τους λόγους για τους οποίους οι
παίκτες δεν μπορούν να αποσύρουν τα χρήματά τους από τον ιστότοπο του καζίνο.
Κατά κανόνα, σε κάθε ιστότοπο τηρείται η πολιτική KYC, όπως και στο online casino Pistolo casino,
επομένως όλοι οι παίκτες υποχρεούνται να υποβληθούν σε επαλήθευση. Αυτό θα τους
βοηθήσει να αποφύγουν αυτά τα λάθη στο μέλλον.
Αιτίες που σχετίζονται με την
επαλήθευση ή τα μη παιγμένα μπόνους
Η άρνηση ανάληψης
χρημάτων μπορεί να σχετίζεται με την επαλήθευση του λογαριασμού. Δηλαδή, έως
ότου ο παίκτης επιβεβαιώσει την ταυτότητά του με την παροχή των απαραίτητων
εγγράφων, δεν θα μπορεί να εξαργυρώσει τα χρήματά του. Ένα άλλο πρόβλημα που
εμποδίζει την ανάληψη είναι το γεγονός ότι δεν έχει παιχτεί ολόκληρο το μπόνους
ή έχει παιχτεί με παραβίαση των κανόνων. Για παράδειγμα, μη τήρηση του
πονταρίσματος, του μεγέθους των στοιχημάτων ή χρήση του μπόνους σε παιχνίδια
που δεν περιλαμβάνονταν στη λίστα των όρων.
Παραβιάσεις ορίων ή τεχνικές
ασυμβατότητες
Στους ιστότοπους
online casino προσφέρονται συγκεκριμένοι τρόποι πληρωμής για την ανάληψη
χρημάτων. Κατά τη διενέργεια συναλλαγών, πολλοί παίκτες κάνουν ορισμένα λάθη,
μεταξύ των οποίων:
●
Όριο. Για κάθε μέθοδο πληρωμής
υπάρχει όριο και εάν ο παίκτης θέλει να αποσύρει ποσό μεγαλύτερο ή μικρότερο
από το προβλεπόμενο, η συναλλαγή δεν θα πραγματοποιηθεί.
●
Άλλος τρόπος πληρωμής. Συνήθως,
για την κατάθεση και την ανάληψη πρέπει να χρησιμοποιείται η ίδια μέθοδος.
Ωστόσο, εάν παραβιαστεί αυτός ο κανόνας, η ανάληψη θα απορριφθεί.
●
Ανάληψη σε όνομα άλλου προσώπου.
Τα χρήματα πρέπει να αποσύρονται στον λογαριασμό του κατόχου του λογαριασμού
online casino. Εάν τα χρήματα μεταφέρονται σε όνομα διαφορετικό από το δικό
σας, η συναλλαγή θα μπλοκαριστεί.
●
Αλλαγή νομίσματος. Εάν έχετε
επιλέξει ένα νόμισμα για τον λογαριασμό σας και θέλετε να κάνετε ανάληψη σε
άλλο, η συναλλαγή δεν θα πραγματοποιηθεί.
Επομένως, πριν κάνετε
ανάληψη χρημάτων, λάβετε υπόψη όλες τις απαιτήσεις που προβλέπονται από τον
ιστότοπο του καζίνο.
Καθυστερήσεις που προκαλούνται
από λάθη στα στοιχεία πληρωμής
Επίσης, η συναλλαγή
ανάληψης χρημάτων ενδέχεται να μην πραγματοποιηθεί λόγω λαθών στα στοιχεία
πληρωμής, για παράδειγμα:
●
Ο αριθμός της τραπεζικής κάρτας ή
του λογαριασμού είναι λανθασμένος.
●
Έχουν γίνει λάθη στα στοιχεία.
●
Έχετε δηλώσει αριθμό ή λογαριασμό
που είναι παλιός και δεν είναι πλέον ενεργός.
●
Δεν έχετε εισάγει τα απαραίτητα
στοιχεία για διεθνή μεταφορά.
Επομένως, πριν
επιβεβαιώσετε την αίτηση ανάληψης χρημάτων, ελέγξτε προσεκτικά τα στοιχεία
πληρωμής που έχετε δηλώσει. Ωστόσο, εάν δεν επιθυμείτε να αποσύρετε τα χρήματα
για να τα χρησιμοποιήσετε για στοιχήματα, ακολουθήστε οπωσδήποτε τους κανόνες
υπεύθυνου παιχνιδιού.
Πώς να ελέγξετε σωστά την
κατάσταση της αίτησης στην υπηρεσία υποστήριξης
Εάν βεβαιωθείτε ότι
πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις για τη συναλλαγή, αλλά αυτή δεν
πραγματοποιείται, επικοινωνήστε με την υπηρεσία υποστήριξης του online casino.
Για να το κάνετε αυτό, προετοιμάστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
●
Όνομα λογαριασμού.
●
Τον αριθμό της αίτησης για ανάληψη
χρημάτων.
●
Την ημερομηνία και την ώρα της
προσπάθειας πραγματοποίησης της συναλλαγής.
●
Τον τρόπο πληρωμής και το νόμισμα
που χρησιμοποιήσατε.
Μπορείτε επίσης να αναφέρετε ότι η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία. Όταν επικοινωνείτε, χρησιμοποιήστε ευγενικό τόνο και αν δεν έχετε λάβει απάντηση, μην επαναλάβετε την ερώτηση πολλές φορές, διαφορετικά θα καταλήξει στο ανεπιθύμητη αλληλογραφία.