Κάθε νέος και νέα σίγουρα επιζητά το καλύτερο δυνατό για το επαγγελματικό του/της μέλλον. Το ίδιο βέβαια ισχύει ανεξαιρέτως και για τους γονείς-την οικογένεια των παιδιών αυτών. Όλοι μαζί άλλωστε βιώνουν κάθε χρόνο το άγχος των Πανελληνίων εξετάσεων και είναι σαν να πρόκειται για μια συλλογική όντως προσπάθεια. Οι εναλλακτικές όλο και αυξάνονται μιας και καινούργια επαγγέλματα αναδύονται συνεχώς προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της αγοράς και οι νέες εξειδικεύσεις τις οποίες προστάζουν οι σύγχρονες τεχνολογίες και εφευρέσεις. Μπροστά σε αυτή την συνεχώς ανατρεπόμενη και εναλλασσόμενη πραγματικότητα θα έλεγε κανείς πως όλοι θα ήταν χαρούμενοι έχοντας να επιλέξουν ανάμεσα σε άπειρα αλλά συνάμα συναρπαστικά επαγγέλματα. Δυστυχώς, στην πράξη οι περισσότεροι νέοι και νέες μάλλον μπερδεύονται περισσότερο, παρά διευκολύνονται ουσιαστικά.

Ο βασικός λόγος είναι ότι δεν έχουν αποφασίσει από μικροί/μικρές ποιος κλάδος τους/τις ενδιαφέρει περισσότερο ώστε να εστιάσουν άμεσα εκεί. Εξάλλου, οι συνεχόμενες συγχωνεύσεις πανεπιστημίων καθώς και η ασταμάτητη δημιουργία νέων σχολών και τμημάτων δυσχεραίνουν αυτή την απόφαση. Μια τέτοια επιλογή θα μπορούσε να είναι ο κόσμος του marketing, της διαφήμισης. Αυτό το επάγγελμα αν και έχει λοιδορηθεί πολύ συχνά και σε μεγάλο βαθμό κατά τα παρελθόντα έτη, όχι μόνο διατηρείται αλλά γνωρίζει μεγάλη ζήτηση και άνθηση. Στην Ελλάδα ένας μαθητής που θέλει να σπουδάσει κάτι σχετικό έχει συνήθως 4 επιλογές. Τα Δημόσια Ι.Ε.Κ., τα ιδιωτικά Ι.Ε.Κ., τα Τ.Ε.Ι. και φυσικά κάποιο πανεπιστημιακό τμήμα.

Όμως, μιας και τα αντίστοιχα τμήματα δεν χαίρουν της ίδιας αποδοχής όπως το επάγγελμα του γιατρού, του δικηγόρου ή του μηχανικού-αρχιτέκτονα συνήθως δεν προτιμώνται από τους υποψήφιους οι οποίοι επηρεάζονται από φίλους και συγγενείς μεταξύ άλλων. Επίσης, όλα τα Τ.Ε.Ι. έχουν υπαχθεί υπό την αιγίδα πανεπιστημίων. Παρόλο αυτά, εάν κάποιος ή κάποια επιθυμεί να πραγματοποιήσει σπουδές στον κλάδο αυτό, δεν θα πρέπει να διστάσει ούτε στιγμή. Είναι ένας χώρος ο οποίος προσφέρει πολύ υψηλές αμοιβές, ευέλικτο ωράριο και καταπληκτικές συνεργασίες στο δρόμο προς την ολοκλήρωση ενός project. Πέρα από αυτό θα πρέπει να έχετε στο νου σας ότι μια τέτοια εργασία μπορεί να πραγματοποιηθεί και με την περιβόητη πλέον μέθοδο της τηλε-εργασίας. Συνεπώς, δεν θα κινδυνεύετε να απολυθείτε, όπως συνέβη με πολλούς εργαζόμενους κατά την διάρκεια της πανδημίας λόγω Covid-19, σε πιθανή νέα έξαρση του ιού. Μάλιστα, οι δυνατότητες εξέλιξης είναι σχεδόν απεριόριστες καθώς συνήθως οι εργοδότες είναι τεράστιες ανώνυμες εταιρείες που δίνουν συχνά προαγωγές αλλά και προσλαμβάνουν νέο προσωπικό τακτικά.



Αυτές οι πολυεθνικές λοιπόν στα πλαίσια μιας διαφημιστικής καμπάνιας είναι πολύ πιθανόν να σας ζητήσουν να φτιάξετε μαζί με την υπόλοιπη ομάδα μια διαφήμιση επαγγελματία. Δεν θα πρέπει εννοείται να κάνετε πίσω ούτε στιγμή. Όποια αρμοδιότητα και αν σας ανατεθεί, πιστοί στις προθεσμίες αλλά χωρίς άγχος σίγουρα θα τα καταφέρετε. Μην φοβηθείτε όσο μεγάλη και αν φαντάζει αυτή η διαφημιστική εκστρατεία. Αν πάλι πρόκειται για μια διαφήμιση στο Internet ίσως τα πράγματα να είναι απλούστερα για εσάς με την προϋπόθεση ότι είστε εξοικειωμένοι με αυτό και το πως λειτουργεί αλλά και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Γι’ αυτό άλλωστε προσληφθήκατε-για να εργαστείτε, πολλές φορές σκληρά και με ακανόνιστα ωράρια είναι η αλήθεια. Δεν σας προσέλαβαν απλά για να λέτε την άποψη σας ή να κάνετε καταιγισμό ιδεών με τους συναδέλφους.

Κλείνοντας, ο εν λόγω κλάδος είναι απαιτητικός αλλά περιλαμβάνει και αρκετά προνόμια τις περισσότερες φορές όπως είναι εταιρικό κινητό και αυτοκίνητο, δωρεάν ταξίδια, εκπτώσεις σε διάφορα καταστήματα αλλά κυρίως νέες γνωριμίες που μπορεί να αποδειχτούν πολύ χρήσιμες για το επαγγελματικό σας μέλλον. Ανεξαρτήτως του ποια σχολή εν τέλει θα επιλέξετε ή θα καταλήξετε πάντα οφείλετε να θυμάστε ότι ίσως απαιτηθεί από τις περιστάσεις να κάνετε και μία δεύτερη δουλειά μελλοντικά ή να αλλάξετε εντελώς επαγγελματικό προσανατολισμό. Χρήσιμο θα ήταν να μην απορρίπτετε ένα επάγγελμα προτού βιώσετε οι ίδιοι τόσο τις ευκολίες όσο και τις δυσκολίες που αυτό περιλαμβάνει.

Άρθρο από Thinktank

 
ΑΕΛ © 2024. All Rights Reserved. Powered by aelole.gr
Top